Termin konferencji przesunięty z 24.09.2024 r. na 22.10.2024 r. (wtorek)
Okręgowy Inspektorat Pracy w Opolu zaprasza do udziału online w konferencji pn. „Wykorzystanie nowoczesnych technologii w efektywnym sprawowaniu nadzoru nad warunkami pracy”.
Wydarzenie odbędzie się 22 października br. w godzinach 9.00-11.30. Konferencja została zorganizowana w ramach obchodów Jubileuszu 105-lecia Państwowej Inspekcji Pracy pod przewodnim hasłem „Państwowa Inspekcja Pracy – Nowoczesny wymiar ochrony pracy”.
Wydarzenie objęte zostało Patronatem Honorowym Prezydenta RP.
Jubileusz będzie okazją do promocji misji ochrony pracy, przedstawiając Państwową Inspekcję Pracy jako nowoczesny organ administracji otwarty na nowe wyzwania, jakie stoją przed zmieniającym się światem pracy, w którego centrum zainteresowania pozostaje człowiek.
Transmisja w serwisie Youtube pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=ujoBK04HZaw
Regulamin konferencji:
Program konferencji:
08:00 - 09:00 |
Rejestracja uczestników |
09:00 - 09:55 | Uroczyste otwarcie konferencji Wystąpienie Zastępcy Głównego Inspektora Pracy – Pana Jarosława Leśniewskiego Wystąpienie Okręgowego Inspektora Pracy w Opolu – Pana Grzegorza Czapli |
09.55 - 10.15 | Świat motoryzacji w kontekście nowoczesnych wyzwań technologicznych i robotyzacji na rynku pracy prof. dr hab. inż. Jarosław Mamala, Park Naukowo - Technologiczny w Opolu |
10:15 - 10:35 | Regulacje prawne dotyczące sztucznej inteligencji dr hab. inż. Daria Wotzka, Politechnika Opolska |
10:35 - 10:55 | Elektroniczny system nadzoru dla użytkowników sprzętu chroniącego przed upadkiem z wysokości dr inż. Marcin Jachowicz, Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy |
10:55 - 11:15 | Rola UDT w obszarze energetyki jądrowej w oparciu o obowiązujące przepisy w RP mgr inż. Piotr Niemczyk, Urząd Dozoru Technicznego |
11:15 - 11:35 | Sztuczna inteligencja – pracownik idealny – szybciej + taniej + lepiej (?) dr hab. inż. Michał Podpora, Uniwersytet Opolski |
12:00 | Zakończenie konferencji |
Poniżej publikujemy plakat promocyjny wydarzenia.